My mother just called me up to remind me that exactly 12:15nn today I was born in Tuliao, Sta. Barbara, Pangasinan. She asked me to go to church to pray and thank the Lord :)



Well, if George Gordon Noel, Lord Byron wrote about his birthday, so did I...



dia ed kumatalumplo tan duan taon

ya inkianac na sayan manunulat




dia'd maraboc ya dalan na bilay

anto so marakep a ginaoak?

anggapo noágta say angisulat

na pigpigara iran balikas

ed linguahi na nitibon sangi



dia'd duara tan talumplo ya taon

anto so marakep a ginaoak?

anggapo ta nanbilay ak labat

na bilay na sakey a makata

ngali anggapoy nisubo'd sangi



araoiy tikiab na kanonotan

tan mansasnit so eges ed eras

aya so bilay ya asagmakan

bilay ya inbalikas ed dagem




On the other hand, I submitted some of my poems to The Sunday Times and The Circle Magazine.



Nexus: Poets Against the War

Comments

Popular posts from this blog

About | Santiago Villafania

Gamal: A Collection of Pangasinan Short Stories